Gudstjeneste og rundstykker i Anlægget
Søndag den 21. juni holder vi gudstjeneste i teltet i anlægget. Gudstjenesten begynder kl. 9.00, og forestås af Vivian Linnebjerg, efterfølgende er Lem Borgerforening vært ved rundstykker og kaffe.
Vi håber at se rigtig mange til en hyggelig formiddag i vores skønne anlæg.
Lem Menighedsråd og Lem Borgerforening.
