Julebanko 2/12 kl. 18:00
Der afholdes julebanko den 2. december i Lem Hallen.
Dørene åbner kl. 18.00, og der venter en hyggelig aften med spændende spil og god stemning.
Overskuddet går til byforskønnelse og julebelysning i byen – så kom og støt et godt formål. 🎄
